ABN AMRO Bijzonder - Preferred Banking

Bijzondere plekken, bijzondere concerten, exclusieve ontvangsten. Dat zijn de Bijzonder-evenementen, die wij speciaal voor onze gewaardeerde relaties samenstellen. Woon de finale van het World Tennis Tournament 2019 bij, of laat u betoveren door Lavinia Meijer in het Prinsenhof in Delft. Struin langs echte Cobra kunst In Het Ambassade Hotel in Amsterdam en leer alles over de historische geheimen van een verborgen parel in hartje Utrecht. Hoe dan ook: veel bijzonders!  Bekijk het hele Bijzonder-aanbod. Altijd anders dan anders en altijd met iets extra’s. 

Geïnteresseerd? Reserveer dan tijdig uw tickets! 

Veelgestelde vragen

Wat is de betekenis van de iconen?

  Dit evenement is geschikt voor kinderen.

 

Waarom vinden veel evenementen plaats in de Randstad?

In de Randstad zijn veel musea, schouwburgen en theaters die zich goed lenen voor het Bijzonder-programma.
Ook wonen veel van onze klanten in de Randstad. Uiteraard staan wij open voor suggesties voor evenementen elders in het land. 

Het evenement van mijn keuze is uitverkocht. Kan ik nog iets doen?

Ja. U kunt via de button 'informeer mij' aangeven dat u geïnteresseerd bent. De 'informeer mij'-button vindt u op de pagina waar u ook kaarten voor het evenement kunt bestellen. Als we zien dat er veel interesse is voor een bepaald evenement, proberen wij het nog een keer aan te bieden. Wij benaderen u dan per e-mail.

Kan ik via de Bijzonder-evenementenlijn ook mijn persoonlijke gegevens wijzigen zoals naam, adres, woonplaats, e-mail of telefoonnummer?

Nee. Deze gegevens kunt u alleen wijzigen via Internet Bankieren of schriftelijk doorgeven aan uw Preferred Banker. 

Als ik vlak voordat het evenement plaatsvindt verhinderd ben, kan ik dan met mijn kaarten iemand blij maken die op de wachtlijst staat?

Nee. Wij kunnen geen gegevens van klanten verstrekken aan derden. Verder is het voor ons niet haalbaar om kort voordat een evenement plaatsvindt kaarten terug te nemen en klanten op de wachtlijst te benaderen. De afhandeling hiervan kost te veel tijd. Uit ervaring blijkt dat er weinig klanten zijn die op korte termijn beschikbaar zijn of interesse hebben. Wij adviseren u om op zoek te gaan naar een potentiële koper in uw naaste omgeving.

Kan ik mijn aangekochte kaarten retourneren?

Ja. U kunt kaarten retourneren, als u dit binnen 14 dagen na aankoop doet.

Wanneer ontvang ik mijn bevestiging?

Direct na uw aankoop ontvangt u een bevestigingsmail met daarin als bijlage uw e-ticket. Print uw e-ticket uit en neem dit mee op de dag van het evenement. 

Wat moet ik doen als ik geen bevestiging/e-ticket heb ontvangen?

U kunt kijken of uw e-mail wellicht terecht is gekomen in uw SPAM. Zo niet, dan kunt u telefonisch contact opnemen met de Bijzonder-evenementenlijn op 085-0170051. 

Is mijn museumkaart ook geldig wanneer ik een Bijzonder-evenement bijwoon?

Nee. Uw museumkaart is niet geldig tijdens uw bezoek aan een Bijzonder-evenement. 

Hoe kan het dat de prijs van een Bijzonder-evenement vaak hoger is dan de normale prijs van een locatie?

Wij voegen altijd extra elementen toe, waardoor het programma uniek en exclusief wordt. Het toevoegen van deze extra elementen kost geld. Daarom is de prijs van een Bijzonder-evenement vaak hoger. Bij de evenementen van het Bijzonder-programma gaat het om exclusiviteit en niet zozeer om een aanbieding tegen een lagere prijs.

Ik wil mij afmelden voor het programma. Hoe kan ik dit doen?

U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met ABN AMRO Klantenservice op 0900 - 0024 of op een bankkantoor
met uw identiteitsbewijs. Zo weten wij zeker dat u degene bent die de wijzigingen doorgeeft. En helpt u ons om fraude te voorkomen.

Waar kan ik terecht met andere vragen?

Als uw vraag niet bij ‘Veelgestelde vragen’ staat, kunt u telefonisch contact opnemen met de
Bijzonder-evenementenlijn op 085-0170051. 

Is het evenement geschikt voor minder validen?

Bent u minder valide? Neem dan telefonisch contact op met de Bijzonder-evenementenlijn op 085-0170051.

Is het evenement geschikt voor kinderen?

In de brochure en op de website www.abnamro.nl/bijzonder wordt bij ieder evenement aangegeven of het geschikt is voor kinderen. Dit doen we door middel van een logo met een kind met een ballon bij de omschrijving van het evenement. 

Verhuisd, ander (mobiel) telefoonnummer of een nieuw e-mailadres?

U kunt direct uw contactgegevens wijzigen via Internet Bankieren of op een bankkantoor met uw identiteitsbewijs. Zo weten wij zeker dat u degene bent die de wijzigingen doorgeeft. En helpt u ons om fraude te voorkomen.

Pas zelf uw gegevens aan via Internet Bankieren. Log in met uw e.dentifier of uw identificatiecode. U kunt dan uw privéadres, telefoonnummer en/of uw e-mailadres wijzigen. Dat kan voor uw eigen rekening, of voor uw gezamenlijke rekening(en). U bevestigt de wijzigingen met uw e.dentifier.

Waar vind ik de openingstijden van de Bijzonder-evenementenlijn?

De evenementenlijn is geopend van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.